Κύριο περιεχόμενο

Τράπεζα Πειραιώς για υπηρεσίες προσβασιμότητας

 

 

 

 

Ενημέρωση Τράπεζας Πειραιώς για υπηρεσίες προσβασιμότητας.

Στο γενικότερο πλαίσιο παροχής βέλτιστων πρακτικών εξυπηρέτησης και στην εξεύρεση λύσεων ώστε οι υπηρεσίες μας να είναι προσβάσιμες από το σύνολο των πελατών, στην Τράπεζα Πειραιώς αξιοποιήσαμε τις δυνατότητες της τεχνολογίας και προχωρήσαμε σε ενέργειες που θεωρούνται πρωτοποριακές εντός και εκτός Ελλάδας.

Στο πλαίσιο αυτό, η συνεισφορά της Τράπεζας μέσω των ηλεκτρονικών καταστημάτων e-branch για την κάλυψη των εξειδικευμένων αναγκών τραπεζικής εξυπηρέτησης των Ατόμων με Αναπηρία είναι καθοριστική, διευκολύνοντάς τους στην εκτέλεση των καθημερινών τραπεζικών τους συναλλαγών. Οι πρωτοποριακές υπηρεσίες στα e-branch για τα ΑμεΑ παρουσιάζονται στην ιστοσελίδα https://www.piraeusbank.gr/el/idiwtes/kanalia-eksypiretisis/e-branch/amea

 

Ειδικότερα για τα άτομα με προβλήματα όρασης, οι παρεχόμενες υπηρεσίες στα ηλεκτρονικά καταστήματα e-branch έχουν ως εξής:

  Καθοδήγηση από έναν εκπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών καθ' όλη τη διάρκεια παραμονής τους στο e-branch.

  Πραγματοποίηση συναλλαγών μέσω της υπηρεσίας "Ταμίας από απόσταση" με τη βοήθεια ειδικής σήμανσης στο μηχάνημα σε γραφή Braille, χωρίς την ανάγκη εκπροσώπησης και υπογραφής μαρτύρων.

  Online registration στην winbank, χωρίς να απαιτείται επίσκεψη σε κατάστημα και υπογραφή σύμβασης.

  Πλοήγηση στη winbank web banking με χρήση φωνητικής υποστήριξης.

 

Παράλληλα, εμπλουτίστηκαν και οι παρεχόμενες υπηρεσίες  στο σύνολο των καταστημάτων του Δικτύου, όπου τα άτομα με προβλήματα όρασης μπορούν:

   Να αποκτήσουν δωρεάν την υπηρεσία SMS Alerts ώστε να λαμβάνουν ειδοποιήσεις στο κινητό τους τηλέφωνο σχετικά με κινήσεις που πραγματοποιούνται στους τραπεζικούς λογαριασμούς που διατηρούν στην Τράπεζα Πειραιώς

   Να πραγματοποιήσουν ταμειακές συναλλαγές χρέωσης ή πίστωσης του λογαριασμού τους χωρίς την ανάγκη εκπροσώπησης και υπογραφής μαρτύρων, με απαραίτητη προϋπόθεση την ύπαρξη ενεργού πακέτου λήψης SMS alerts στα κινητά τους τηλέφωνα. Μέσω αυτή της ειδοποίησης, μπορούν να ενημερώνονται για τη διενέργεια της συναλλαγής και να επαληθεύσουν την ορθότητά της.

   Να κάνουν αίτηση και να αποκτήσουν χρεωστική κάρτα.

   Να εγγραφούν στις υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής χωρίς να είναι απαραίτητη η χειρόγραφη υπογραφή συμβάσεων.

Για τα ανωτέρω έχουν ενημερωθεί όλα τα καταστήματα του Δικτύου μέσω των κάτωθι σχετικών Υπηρεσιακών Σημειωμάτων:

  Υ.Σ. 2018/1109 - 22.02.2018  «Ενέργειες Καταστήματος για την Εξυπηρέτηση Ατόμων που αντιμετωπίζουν προβλήματα όρασης»

Επιπλέον, με σκοπό την όσο το δυνατόν καλύτερη υποστήριξη ατόμων με προβλήματα όρασης σε θέματα που σχετίζονται με την ανάληψη μετρητών, προσφέρονται και οι ακόλουθες υπηρεσίες ως επιπρόσθετες εναλλακτικές:

1.  Η υπηρεσία winbank Λεφτά στο Λεπτό, η οποία επιτρέπει την άμεση ανάληψη μετρητών από ΑΤΜ της Τράπεζας Πειραιώς χωρίς τη χρήση κάρτας

2.  Υπηρεσία «Η ανάληψη μου», όπου με το πάτημα ενός μόνο πλήκτρου από το αρχικό μενού του ΑΤΜ, ο καρτούχος μπορεί να κάνει ανάληψη ενός προκαθορισμένου ποσού μετρητών.

 

Μεριμνώντας για τη συνεχή βελτίωση διαδικασιών και υπηρεσιών, έχουν ήδη σχεδιαστεί και βαίνουν προς υλοποίηση:

  Η διαδικασία απόκτησης Πιστωτικής Κάρτας Τράπεζας Πειραιώς

  Η πιλοτική εφαρμογή ηχητικής υποστήριξης κατά την πραγματοποίηση συναλλαγών στα ΑΤΜ του Καταστήματος Καλλιθέας (Ελευθερίου Βενιζέλου 167, Πλατεία Δαβάκη) και του e-branch City Link (Στοά Σπυρομήλιου - Αμερικής 2)

  Εξέταση για δωρεάν απόκτηση POS με ΚΕΠΑ

 

Η ανακοίνωση έχει ανέβει στο YouTube, μπορείτε να την ακούσετε στο link που ακολουθεί

https://youtu.be/aX2jKg7IJ7g